BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 05, 2009

PSMB 2009/10

Setiap tahun ardul kinanah pasti diceriakan dengan kehadiran ramai pelajar baru. Bagi warga perubatan Malaysia di Mesir, sudah pasti keahlian semakin bertambah. Kalau dahulu senior hanya sedikit bilangannya, sekarang lain pula ceritanya. Sudah menganjak puluhan malahan ribuan. Satu komuniti yang cukup besar daku kira. Moga kuantiti yang ada sejajar dengan kualiti yang diharapkan. Moga bilangan ini dapat menyumbang tenaga untuk ummah keseluruhannya.

Selamat Datang Kami Ucapkan...Ahlan Wasahlan

Melihat riak wajah adik-adik ini teringat kali pertama menjejak kaki. Kesian sungguh senior-senior berhempas pulas menguruskan kami. Seperti mana mereka menginginkan kami selesa dan tenang berada di sini, maka begitulah jua kami. Kita ibarat keluarga walau berlainan ibu bapa. Tahun ini adalah tahun kedua daku terlibat dalam psmb. Wajah yang hadir silih berganti. Pelengkap pada kehidupan yang ada ini. Ibarat puzzle yang melengkap gambaran hidup ini.



Pesanan demi pesanan ditaburkan. Tanda sayang abang dan kakak buat adik-adik tercinta. Belajarlah di mana-mana sahaja. Pasakkan niat dan kuatkan semangat. Golongan pemuda masa kini merupakan pewaris kepimpinan di masa hadapan dan harapan ummah bagi mempertahankan kedaulatan Islam dan negara. Pengetahuan dan kemahiran yang kita ada adalah jalan menuju kejayaan. Biarpun adik-adik ini adalah pelajar tajaan MARA, ukhwah yang terbina pasti terselit kemanisan yang tiada tara. Kami warga Kota Kaherah berbesar hati menyambut mereka di sini. Pastinya saat ini daku sudah pun merindui telatah mereka ini.



Slot Jujurlah padaku....




Jujurkah kamu? Mari kita lihat...sejauh mana kejujuranmu



Ajk dan Fasilitator yang berkaliber


Bersama BKAN Perlis

Sesi Taaruf


Akhirnya mereka pulang...Iskandariah menanti...

Salam perjuangan daripada kami..

0 comments: