BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 11, 2008

~Open house~


~Raya ketiga dimeriahkan~

syukran pada semua yang hadir

terima kasih pada pujian dan kritikan ^-^

::Selamat Beraya dan pulang ke kampus semula::

4 comments:

Dr Amad said...

Tidak jemput pun...airasia tambang murah je.boleh pergi sana..hehe

sinar_islami said...

Allah tak izin agaknya.. :)

faizal said...

tak payah ajak amad,ha3,seronok tengok orang beraya,macam best je.Kat sini xde apa2 pun,awal2 dah pegi kelas,semayang raya pun tak sempat

sinar_islami said...

haha..mmg tak nk ajak dia pun :)
mmg best..kat cni tym raya haji la la dapat tgk darah free atas jalan..mana ade kat msia..

sabar ya..cna kan negara majority non muslim..so susah la skit..but pape pun ade juga kelebihn yg antum leh dapat..kerja dakwah meluas tu.. ^-^