BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 09, 2008

pewaris gen11

<<Hadirnya membawa cahaya>>


...pewaris gen 11...



~`Faten bersama anak angkatnya~


Lahir sudah insan baru..Tahniah pada Siti Hajar Aiyshah dan suaminya.Inilah pewaris kecil kami yang pertama..at least batch spm05 dah ada pendukung deen..srikandi harapan kami semua..Kami tumpang gembira..anak hajar anak kami juga.. :)


Nama diberi: Aisyhah Humaira Bt Suffian

Tarikh lahir: 6 june 2008>>sama ngan nienah tu..

Berat: 3.3 kg

6 comments:

& aku- said...

oh tros rasa syiok (he he)

dia kawen bila?
ohhhh..

bile batch aku nak ada anak niiih

sinar_islami said...

8 sept 2007...ada kat entry lama..tak lama dh tu batch nti plk..sabar yer tunggu :)

ukhti_husna said...

subhanallah comelnya..moga2 anak ini akan menyambung perjuangan antum semua..

sinar_islami said...

ameen..moga akan lahir sri kandi dan rijal islami abad ini..biar gentar hati musuh..
namun persediaan perlu ada..

mujahidah said...

dah dlvr da hajar...
mcm baru je jmpe die hari tu kat majlis die...

sinar_islami said...

semua insan akan berubah, perhaps slightly change & sometimes we dunt realize..
mmm cepat betul masa berlalu...
rsa mcm baru smlm meninggalkn ma3..
kini masing2 ada haluan sendiri..