BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 25, 2008

Semarak Fitrah 2008


SEMARAK FITRAH 2008


Julung julung kalinya PERUBATAN mengadakan sambutan hari raya dengan konsep terbuka..berlangitkan awanan dan bintang di malam hari.. Open concept la kiranya..Tahniah Tahniah walau macam-macam dugaannya.. satu kelainan dan insyaAllah menjadi satu pengalaman yang berharga buat semua.. Kita sama-sama belajar dari dugaan ini.. Biar hujan mencurahkan isinya namun Program tetap berlangsung seadanya..

and always always trust
...Allah is alwayz with us...

::Allah lebih mengetahui::

Hujan bertandang namun mereka terus berusaha...


chaiyuk chaiyuk..

~air oh air~

mampu tersenyum akak tu akhirnya..Syabas !!



warna warni di akhir syawal...


~makin ramai~

Nazrey Johani pun ade~::beli lah kamus Al-Miftah::promosi

Sedap... tapi tak puas lak makan

9 comments:

littlestar said...

salam...
tq wat pos ni..
actually,byk yg dapat blajar..
blajar redha,twakkal,blajar utk trus berdoa,untuk tidak berputus asa..untuk meletakkan pengharapan padanya...

majlis tu berjalan gak dengan izin Allah dan sahabt2 yg banyak membantu..adah,wang,dalili,cuna,dayah,knah,nadi,raf,rem,zhdh,naeemah,ajk2 lain,shbt2 lain..
ape yg penting?-kerjasama~

tqs a lot tk sha gak..menyapot kami semua..jzkk..

sinar_islami said...

^-^ susah senang bersama
tu gunaya ade kawan..sapa lagi kita ade kat ardul kinanah nie..
tym ana susah pun antum bantu..
insyaALLah moga Allah ganjarkan antum syurga dan kelapangan di dunia dan akhirat...

hidup perlu saling menyapot :)
bru kekuatan timbul kan..

undi kak lyanna la tym MAT nanti..hehe~lobi::

Dr Amad said...

ana tidak kisah tang hujan tapi di gambar terakhir itu daku mengditeksi sosok daging ayam yang dicucuk dengan lidi.Apakah itu satey? Sedap tu...Tidak sangka sampai ke bumi firaun satey sampai.

Tahniah la kat antum semua...majlis kelihatan meriah dan sedap(yg ni xleh lupa).Hujan itu rahmat,cuma untuk sama-sama kita berfikir,Nabi pernah bersabda kurang lebih aka lebih kurang bunyinya dalam hadis yg panjang,hujan itu nikmat tetapi bukan buat kita.Kalau dibumi ini tiada binatang,nescaya Allah tidak akan turunkan hujan.Umat skrg,byk maksiat dan mungkar

Semoga kalian dan semua terus istiqamah dijalannya.Salam open house dari bumi seberang

sinar_islami said...

aaa sate la tu ^-^

hujan antara petanda peralihan musim di sini...musim sejuk sudah hadir..rahmat Allah tak putus utk makhluk ciptaannya..cuma ada ketikanya kita je kurang bersyukur..aih insaf la diri

rem said...

best la post ko ni ..haha..aku nk hapdet belog tp xde gambar ditambah pula dgn kekangan masa..

tp siyes semarak fitrah taon ni btol2 menguji ketahanan serta kesabaran serta kecekalan serta team work yg hebat..aku kagum !

Dr Amad said...

Musim sejuk...bertuah nti dapa merasakannya...ana musim hujan adalah..tapi ia juga nikmat bukan...

sinar_islami said...

me to rem::
:) ala rem utk kenangan bersama juga post ni bila tua2 nanti ^-^

me to dr amad::
Alhamdulillah, ahlan ahlan ke mesir.. blh singgah jordan skali sbb ada salji..papepun syukur seadanya

Dr Amad said...

ke bumi Anbiya sememangnya dalam plan...untuk menutup kekurangan diri..ilmu syariatullah.Pilihan no 1 syria..mesir,ana kepingim jua mau singgah.Doakan agar diberi masa dan kesempatan dan juga wang...

sinar_islami said...

ameen..moga hajat yg murni tu akan Allah makbulkan